Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог, Уолш      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Бутон за дарения чрез PayPal



Лунни Възли
Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Ченълинги
Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
The Arcturians
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Таро
Отзиви


01:43
26.04.2024
Петък
3.17.28.48


Онлайн: 2
Гости: 2
Потребители: 0


 Пими ® » Читалня » Нумерология


Разговори с Луцифер [66] Статии [201]
Матрицата 5 [55] Нумерология [28]
Астрология [31] Великият преход [110]
Кармична Астрология [13] Енергиен Вампиризъм [19]
Пламъци Близнаци [13] Карма и Подсъзнание [30]
Любовна тактика [13] Петър Дънов [4]
Джасмухин [8] Ангели и Архангели [15]
Дийпак Чопра [7] Сал Ракели [24]
Барбара Марчиняк [22] Екхарт Толе [9]
Учението на Абрахам [8] Пътят на душите [6]


Ритуални Посвещения (9)

Ритуалните посвещения показват ролята на ритуалите и обредите в живота на човека и начинът му участие в тях.

Първо Посвещение (9 х 1 = 9) - статист. Той не придава съществено значение на никакви ритуали, установени обичаи и навици; при включване в един или друг обред той не чувства нищо или е обхванат от леко неудобство поради фалша на самото положение. Общо взето за него ритуалите имат смисъл дотолкова, доколкото са непосредствено функционални.

Второ посвещение (9 x 2 = 18)
- портиер. Този човек вижда в ритуалите начин за структуриране на времето ( това особено засяга социалните прояви) или въвеждане на порядък в едни или други еднакво повтарящи се схеми и действия. За портиера е смислен, тоест функционален , значително по-широк кръг ритуали, отколкото за статиста, а многобройните, неясни за него обреди не предизвикват протест, тъй като той предполага наличието на някакъв смисъл в тях. Освен това портиерът изпитва определен интерес към символиката на ритуалите - воинските знаци за отличие, хералдиката и т.н.

Трето посвещение (9 х 3 =27) - оформител. Третото ритуално посвещение дава на човека възможност адекватно да играе съществени роли в ритуалите. Оформителят усеща енергетиката на обреда и има канал за свръзка с егрегора, към когото е насочен ритуала. В крайна сметка целта на всеки един е установявавено на връзка с труднопостижимия егрегор, и оформителят интуитивно усеща включването и, възприемано от него като успех на ритуала, което е съпроводен от силна енергична пъддръжка от страна на съответния егрегор.

Четвърто посвещение (9 х 4 =36) - звезда. Този човек играе централна роля в ритуала; на първо място той фокусира вниманието на всички участници и именно чрез него се включва основният канал в ритуалния егрегор. Звездата притежава устойчив (макар и слаб) канал за свръзка с него и чувства кое движение на ритуала приближава участниците към достигането на егрегора и какво го отдалечава, но рядко успява ясно да изрази своите усещания. В живота на звездата енергетиката на ритуала вече играе много съществена роля, без нея индивидът скучае и линее.

Пето посвещение (9 х 5 =45) - режисьор. За разлика от звездата, режисьорът може да формулира с думи и действия изискванията на егрегора и затова е в състояние да сам да оформи най-ефектния ритуал, обезпечаващ включването на връзката с егрегора. Ала на това ниво човекът вече привлича вниманието на егрегора и последният , като му осигурява енергия и информация чрез съответния канал, буквално принуждава режисьора да търси все нови и нови форми на обредност, защото финият свят е много изменчив, егрегорите водят интензивен живот, като през цялото време се променят, и затова всички неизменни ритуали с времето губят силата си, тоест престават да обезпечават връзката с егрегора.

Шесто посвещение (9 х 6 = 54) - церемониал-майстор. Ако режисьорът до голяма степен се явява марионетка на егрегора на ритуала или поне, във всеки случай лошо разбира неговата фина структура, целите и задачите му, то церемониал-майсторът вече моделира обреда с разбиране на задачите на егрегора и конкретните функции на канала за свръзка, който създава ритуала. Тук съзиданието на обреди се провежда осъзнато и човекът работи с егрегора почти на равни начала: първият вижда по-добре земната действителност, нейните ограничения и възможности, вторият реалността на финия свят.

Седмо посвещение (9 х 7 = 63) - жрец. Жрецът се занимава с ритуали, непосредствено свързани с духовните егрегори, особено с обредите за духовни посвещения - именно преходите от дадения духовен егрегор към по-висшестоящия. Това е много трудно и отговорно положение, тъй като духовността (7) означава непосредствено просветляване на плътния план без помощта, така да се каже, на всякакви технически средства, и способността то да се осъществи на по-високо ниво, давана от ритуала на духовното посвещение, влече след себе си рязко повишаване на реализационната власт.
Папка: Нумерология | Посещения: 2181 | Ченълинги
Контакт          3.17.28.48