Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог, Уолш      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Бутон за дарения чрез PayPal



Лунни Възли
Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Ченълинги
Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
The Arcturians
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Таро
Отзиви


02:51
27.12.2024
Петък
3.15.237.229


Онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0


 Пими ® » Читалня » Нумерология


Разговори с Луцифер [66] Статии [201]
Матрицата 5 [55] Нумерология [28]
Астрология [31] Великият преход [110]
Кармична Астрология [13] Енергиен Вампиризъм [19]
Пламъци Близнаци [13] Карма и Подсъзнание [30]
Любовна тактика [13] Петър Дънов [4]
Джасмухин [8] Ангели и Архангели [15]
Дийпак Чопра [7] Сал Ракели [24]
Барбара Марчиняк [22] Екхарт Толе [9]
Учението на Абрахам [8] Пътят на душите [6]


Черноучителски Посвещения (13)

Черноучителското посвещение показва начина човекът да забелязва различните недостатъци, пороци и пукнатини по гладката повърхност на съвършен­ството, както и нивото на умението му да ги коригира.

Първо посвещение (13 х 1 = 13) - грубиян (груб профанатор). Този човек възприема света като грандиозна помийна яма, в която всички са заети изключи­телно с полови контакти. Той счита за своя основна мисия да убеди в това останалите, запазили по някакво недоразумение остатъци от розови очила. Ключови думи: глупости, менте, курви.

Второ посвещение (13 х 2 = 26) - досадник (сив учител). Тук светът се вижда като изцяло сиво петно: всичко вече е отдавна известно, изучено и по същество безинтересно - лозунгът е: „Новото е добре забравено старо". Няма прогрес и регресия, добро и зло - животът е тъпчене в мътното блато на всекидневието. Ключо­ви думи: разочарование, скука, баналност.

Трето посвещение (13 х 3 = 39) - скептик (подла­гащ на съмнение). Всичко, което този човек вижда в света, той априорно обезценява, следвайки принципа: „Ти първо ми докажи, че имаш право на съществува­не.", като при това нито едно доказателство не се при­ема за достатъчно. На гърдите на скептика виси та­белка „Защо?", на гърба - „Е, и какво от това?", а на челото му е изписана окончателната, неподлежаща на обжалване присъда: „Не е убедително".

Четвърто посвещение (13 х 4 = 52) - демагог (из-вратител). Този човек вижда света вече диференциран и признава неговото съществуване: в него има различ­ни обекти и връзки между им, но всичко, докоснато от очите на демагога, някак странно се изкривява и из­глежда извънредно безобразно и дисхармонично, ма­кар и доста да прилича на обикновено наблюдаваната реалност. В конструктивен вариант това е например дарбата на сатирика, карикатуриста или критика. Клю­чови думи: фалшификация, изопачаване, от болната глава на здравата.

Пето посвещение (13 х 5 = 65) -инквизитор. Този човек умее да намери пукнатини и недостатъци в рамките на личната външна реалност и вътрешната у дру­гия. С инквизитора е много тежко да се разговаря, за­щото в конкретните случаи той обикновено е прав и при това добре разбира за какво говори - за разлика от първите три посвещения, както и не шмекерува, за раз­лика от демагога, но създадената от него картина на несъвършенствата е твърде тежка и непривлекателна. „Това е вярно, но съществува и друга истина, все пак в мен има и нещо хубаво" - възкликва доведената до от­чаяние жертва на инквизитора. „Възможно е, но да не се отвличаме." - отвръща последният.

Шесто посвещение (13 х 6 = 78) - йезуит. Йезу­итът умее да измества точката на сглобяване на друг човек така, че (и за двамата) да станат видими несъвършенствата и недостатъците, практически нео-сезаеми при обичайното й положение. При това ефектът се оказва устойчив. Човекът, потресен от от­кровението на новия поглед върху себе си, възкликва: „И как преди не съм видял това!?" и, което е най-уди­вително от всичко, по-нататък не му се удава да изтика така неприятния аспект на самосъзерцанието в подсъ­знанието си и живее с него.

Седмо посвещение (13 х 7 = 101) - Мефистофел. Този човек умее да вижда пукнатините и недостатъци­те вече не у хората, а в техните духовни канали, и през тях работи непосредствено с финия план. Това е много високо ниво - както на погледа към света, така и на реализационната власт: в случая Мефистофел може вре­менно (понякога и завинаги) да отнеме духовния ка­нал на човека, така че той да тръгне по света гол (това донякъде прилича на лишаването от гражданство).

Папка: Нумерология | Посещения: 1841 | Ченълинги
Контакт          3.15.237.229