Темата се използва в много произведения и филми. Темата е сложна. Играта е като огромен пъзел и най-честата грешка е да мислиш, че като имаш някои парчета от пъзела, значи знаеш цялата картина. Пътуването във времето съдържа само няколко парченца от пъзела.
Можете да пътувате във времето като си излезете от тялото – можете да отидете където искате и да видите какво става, но не можете да променяте нищо от онова, което виждате.
Времето е илюзия. Земните висши аз се инкарнират едновременно и вие съществувате във всички местности избрани от вашия Висш аз с цел да бъдат събрани преживяванията, които този Висш аз иска. Нашето настояще е миналото или бъдещето на някоя друга честота. Някои казват, че бъдещето още не е тук – не е точно така – всичко е въпрос на перспектива.
Висшите аз са изключително могъщи и способни, но голяма част от способностите се държат в резерв щом Висшият аз се съгласи да участва в Играта. Това се отнася и до двата отбора инкарнирани същества. В трета плътност ограниченията на Играта са с предимство. Висшият аз може да се намеси, за да осъществи предварително избраните си цели и да предотврати нечия чужда намеса от други играчи в Играта. Пътуването във времето, за да се внесат промени с цел осигуряване на съответствие между събитията и нечии цели е нарушаване на правилата на Играта. Това желание се мотивира от тялото, не от духа. Такива промени не могат да се правят.
Съществува и историята на монтоук и техните пътувания във времето. Проектът Монтоук включва масово участие на извънземни и техните инструкции. Пазете се от извънземни носещи дарове! Най-вероятно имат скрит план. Това, че някои извънземни са пожелали тъмното правителство на САЩ да притежават такава възможност само по себе си вече говори много. Това не се дава на всеки, нито дори се оповестява публично. Правят се опити за затрудняване/манипулиране на развитието на земните Висши аз посредством дейността на тъмните намиращи се на Земята.
Проектът Монтоук е обгърнат в трагедии, убийства и още нещо. Само по себе си дори това е Тъмно събитие. Контролът над ума, междуизмерните експерименти и др. са причинили неприятности на Земята. Двадесет годишния цикъл и предизвиканата пукнатина във времето са нещо реално – страничен продукт от експеримента. Чували ли сте за извънземните, които са отговорни за тази технология и които са се върнали, за да поправят щетите нанесени вследствие тяхната намеса? Разбира се, че не. Трябва да се питате какви са намеренията им. Пукнатината нямаше да съществува, ако вредите бяха възстановени. От друга страна, пукнатината нямаше да може да съществува, ако не беше част от Играта. Повтарям. Пазете се от извънземни носещи дарове.
Прочетете материали за Монтоук (можете да започнете с: "Проектът Монтоук: Експерименти във времето”).
Помнете – не можете да се върнете във времето и да промените историята – на всеки, който иска един бъдещ СС има един, който иска бъдещ ММ, и друг, който иска WW. Ако историята можеше да се променя така, това щеше да става непрекъснато. Астралното пътуване във времето обаче, е чудесен начин да научите от първа ръка как е станало някое събитие.
Ориентираният към тялото би казал: "защо не отидеш да видиш какви ще са числата от тотото” – ле-лее, колко пъти ми е задаван този въпрос. Вижте, вашият Висш аз контролира на какъв етап от развитието ви можете съзнателно да пътувате астрално – астралното пътуване изисква определено ниво на духовна зрялост. За да ви позволи астрално пътуване във времето е нужно още повече.
На всеки двадесет години пукнатината във времето създадена на 12 август 1943 (пик в биоритмите на Земята) от военните и извънземните се отваря отново.
Интересно е, че Андромеда сочат дата 12 август 2003 като датата за "извеждането на всички извънземни от Земята” – интересно "съвпадение”. Съветвам ви да гледате на казаното от Андромеда като на салата. Помните ли, че преди няколко лета щеше да има масово пристигане на кораби от Андромеда? Като че ли всички са се наговорили да пробват какво ще е поредното нещо, което тези от Земята ще повярват.
Един от страничните продукти на Проектът Монтоук е генерирането на страх – ето защо тъмните позволяват да излизат черно на бяло материали за това. Те искат да се чувствате застрашени и да отдадете силата си на тях, за да ви осигурят външна "защита”. Няма от какво да се страхувате, ако вярвате на своя Висш аз и знаете, че го има. Това е ключът за всеки земен Висш аз. Направете си златна защита и вярвайте на своя Висш аз – вие сте безсмъртни и само тялото ви кара да се страхувате. Има и други парчета от пъзела – останалите се страхуват, че ще откриете кои сте. Проектът Монтоук е само поредния им инструмент за целта. Пъзелът, обаче, за вас няма да бъде завършен, докато вашата Финална инкарнация не слее всички инкарнация на вашия Висш аз в една.
Филмите за пътуване във времето са интересни и забавни за гледане. Астралното пътуване във времето е още по-интересно. Но външните блокажи и страхът са неща, които трябва да преодолеете, защото те ви пречат да напреднете. Страховете са част от предизвикателствата, които стоят пред вас.
Патриотизмът и Играта
През цялото време след 9/11 Играта успява да вземе драконовски мерки в САЩ, тъй като ги обвива в знамето. Една от свещените думи на сегашния етап е "тероризъм”. Това е един от термините-капани на страха. Повечето хора са готови да отдадат свободата си в името на илюзията за сигурност. Хората, от които искат да се страхувате и да сочите с пръст като виновници за 9/11 НЕ СА онези, които наистина са отговорни. Ако искате да разберете кои са отговорни – погледнете към онези, които сочат с пръст.
Хората танцуват под звуците на мелодията, която свирят продавачите на страх в САЩ. Винаги тялото се бои от смъртта – никога духът. Играта мина на по-висока предавка след 9/11. Искат да вярвате, че навсякъде е пълно с терористи и така да захранвате долния астрал, който се наслаждава на негативните вибрации. Искат да отдадете силата си, за да им се подчините. Ако не отдадете силата си, няма да поканите вампира в своя дом – в противен случай ще стане обратното и ще трябва да обвинявате единствено себе си.
"Патриотизъм” е друга ключова фраза, посредством която контролират хората. Тя ви кара насила да се съобразявате. Съобразяването е необходимо, за да може Играта да продължи със своите цели.
"Патриотизъм означава да си на страната на своята страна. Той не означава да си на страната на президента или на друго служебно лице – зависи доколко той е на страната на своята страна. Патриотично е да го подкрепяш дотолкова, доколкото той подкрепя страната. Непатриотично е да не му се противопоставиш до степента на неефективност, до която той не изпълнява своите задължения да е на страната на своята страна. Във всички случаи е непатриотично да не казваш истината – независимо дали става дума за президента, или за някой друг.”
Т.Рузвелт.
Помнете това. Това, което става в САЩ днес е ставало в Русия през двадесетте, в Германия – през тридесетте и в Източна Европа/Китай – през петдесетте. Императорът Буш кара поне един на всеки 24 американци да шпионира своите съграждани. Това е типично за фашистко, комунистическо и други тоталитарни правителства. ТОВА Е ИГРАТА. Можете да се отстраните от нея. Вестниците пишат, че рейтингът на одобрение на Буш е 72% - това не е вярно, това е манипулация.
Ниските и средни нива инкарнации танцуват под звуците на този тон на Играта, защото това са преживяванията, които техния Висш аз иска от тях. Слабо напредналите до средно напредналите слушат музиката, но са резервирани по отношение на нея. Може да споделят тази си резервираност с близките си приятели, но пред публика размахват флагове и предизвикват Играта пряко (като Дейвид Айк). Много напредналите и над тях не размахват флагове, от които играта печели. Ключът тук е наблюдението. Наблюдавайте и анализирайте. Не се хващайте на уловките на Играта. Оставете това на онези, чието участие е нужно, за да се научат. Ще направите това, което вашият Висш аз иска от вас като инкарнация. Тук няма добро или лошо. Всичко е преживяване и опит. Това е техния опит и те трябва да са свободни да го трупат. Те дават отлична информация за Играта, но от гледната точка на атакуващ, а не на наблюдател. Такива са и светлите, които искат да спасят всекиго от тъмните. Няма лошо - това е техният път.
Страх е името на настоящата глава от Играта. Ще се разиграе и жокерът с извънземните. Кой точно? Пазете се да не ви помете драмата и наблюдавайте, но преди всичко правете онова, което ВИЕ чувствате, че трябва да направите.
Матрица V – търсене на духа
Том I
Изд. Вал Валериан