Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог, Уолш      Чакри      Съновник      Психология      RSS
Бутон за дарения чрез BITCOIN

Please Donate To Bitcoin Address: [[address]]

Donation of [[value]] BTC Received. Thank You.
[[error]]

Бутон за дарения чрез PayPal



Лунни Възли
Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Ченълинги
Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
The Arcturians
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Таро
Отзиви


01:22
29.03.2024
Петък
44.213.75.78


Онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0


 Пими ® » Астрология » Синастрия » Статии


Композит [5] Нива на Посвещение [8]
Синастрични Домове [61] Аспекти на Слънцето [4]
Аспекти на Луната [4] Аспекти на Меркурий [4]
Аспекти на Венера [4] Аспекти на Марс [4]
Аспекти на Юпитер [4] Аспекти на Сатурн [5]
Аспекти на Уран [4] Аспекти на Нептун [1]
Аспекти на Плутон [1] Статии [18]


Примерна интерпретация - Рембранд

В хороскопа на Рембранд, големият холандски художник, намираме асцендент в Скорпион. Обикновено това показва един живот на промени, трансформации и постоянно погребване на миналото, за да се осъществят очакванията от бъдещето. Повечето индивиди с този асцендент виждат негативната страна на живота. Те се идентифицират с всичко, което обществото елиминира като свои отпадъчни продукти, и в резултат проявяват склонност да приютяват тайно горчиви чувства на недоволство от един свят, който чувстват, че не им дава най-доброто. Идентификацията извън асцендента предизвиква саморазрушение, тъй като страстта, идваща от негативните качества на колективната карма, е насочена обратно към Аза.

Малко вероятно е човек да засегне в голяма степен хода на историята. Но много вероятно е човек да повлияе в голяма степен собствената си съдба. Така, ако асцендентът в Скорпион е използван, за да се елиминира отпадъка и упадъка в колективната карма, индивидът непременно ще почувства живота си разстроен. И дори да постигне много, все още ще има твърде много негативност в света, за да усети смисъла на постиженията. Ако обаче силата на този асцендент с използвана за трансформация на неговото собствено съзнание, тогава всеки нов ден е едно славно начало, край на едно минало, и носи перспективата за разбиране в бъдещето.

Рембранд видял страданието на старите и бедните. Той разбрал, че богатството идва от борбите на човечеството. Но вместо да се идентифицира с него, той го превърнал в любима тема на проучване. Вместо да се оплаква от тежките обстоятелства в света, както би направил човек, ако неговата идентичност е фиксирана извън асцендента, той открил голямата красота във вечния стремеж на човека към спасение. Така работникът, който никога не е имал повече от това, което му е необходимо в живота, религиозният затворник, който не може открито да следва своята вяра, както и изтощените, изстрадали "отпадъци" на обществото, се превръщат в обекти на великолепната красота на Рембранд.

Поради страданието, което усещал, неговите картини израствали по-богати, по-живи и прониквали по-дълбоко в същността на човешкия характер. Всеки щрих на лицето изобразявал способността на човека да преодолее вътрешно потискащите обстоятелства в неговия външен живот.

Слънце в Рак обикновено показва един живот, фокусиран върху семейните корени, традиции и емоции, които са защитени от грубостта на непознатата карма. Рембранд, противно на много големи художници, имал семейство, което означавало много за него. Дори в личното си страдание, което показвал в своите картини, той обрисувал характерите като част от голямото цяло. Така човекът оставал част от семейство или част от традиция и в този контекст изолираното страдание на индивида символично е изобразено като колективната борба на всички индивиди, които трябва да изживеят своите животи в сходни рамки. По този начин можем да видим как влиянието на Слънце в Рак се филтрира през асцендента в Скорпион, което дава дълбочина, страст, смисъл и възможност на картините на Рембранд да надскочат личното, без да губят основната си същност. Човек се тревожи сам, но се тревожи за тези, които обича. И не само един човек се тревожи за хляба на своето семейство, безопасността на своята съпруга и деца или зашитата на своя дом - това се отнася за всеки човек. Рембранд винаги се е стремял да поддържа връзка с първичните чувства в същността на самата човешка борба.

Когато действието на асцендента Скорпион е използвано погрешно, индивидът може лесно да се идентифицира е колективната карма по отношение на пола, разпилявайки така своите енергии, способности и своя потенциал, и накрая да се превърне в жертва на собствената си заблуда. Рембранд не с бил безпристрастен човек. Но той е виждал колко ценно с да се концентрира върху вратата на асцендента. В резултат успял да създаде не само най-доброто качество за времето си, но също и огромно количество. Той сътворил повече от шестстотин изкусни картини, триста гравюри и повече от две хиляди скици.

Шри Чинмой, прочутият духовен учител, казал: "Качеството на това, което правим, идва от Бога. Но количеството на това, което правим, идва от самите нас." Голямата страст на асцендента в Скорпион, когато с използван правилно, може да създаде огромно количество от всяко качество, идващо от останалата част на картата. Въпреки това качеството (от гледна точка на техниките на рисуване) или количеството (почти три хиляди творби), не показват пълното значение на асцендента в Скорпион в живота на Рембранд.

С Нептун в Дева ще съществува влечение към детайлите. Когато това разположение се разглежда във връзка с асцендента в Скорпион обаче, нуждата от детайли идва не само заради точността, а по-скоро за да стигне до дълбоката скрита същност на своите субекти и така да изрази тяхната подсъзнателна същност. В тази област Рембранд постига своето най-голямо разбиране относно първичната природа на човека. Ако не може да достигне до това, което чувства в една картина, тогава ще следват други, докато художникът получи удовлетворение, че се е докоснал до центъра на всичко, което е чувствал в себе си. Той дори нарисувал над сто автопортрета, така че да може да проникне дълбоко в собствената си идентичност. Отново и отново той ще прониква все по-дълбоко и по-дълбоко в малко познатите или най-потайните емоционални качества, които се крият под повърхността. Все пак, при цялата тази интензивност, Рембранд не бил егоист. С Луна и Марс в Скорпион в първи дом ще бъде трудно да се възприеме това. Но егоизмът е качество, което съществува в колективната карма и в основата си е чуждо на душата, защото тя има потребност да дава.

Независимо от всички други задължения, включително огромното количество работа. Рембранд винаги намирал време да учи. Той учел хората цял живот, тъй като много ги обичал (Венера в Близнаци). Той искал да сподели е другите големите дълбини, които можел да види под повърхността (Венера в Близнаци, филтрирана през асцендент в Скорпион). Вместо да се идентифицира извън асцендента, което може да накара един художник да завижда на другите творчески души, той избрал по-скоро да се придържа към собствен курс с алтруистичното познание, което му е дал Бог, отколкото да използва сам това познание

Много хора мислят, че творческият гений и бракът са две различни неща. Бракът на Рембранд бележи повратна точка в неговата кариера. Неговите цветове станали по-живи. Чувствата му, обогатени с любовта на неговата съпруга, проникнали в неговата работа, а нейната зестра му дала възможност да купи костюмите, които ще се появят в много от бъдещите му картини (Уран в Телец в седми дом). Той започнал да се стреми да разкрива фасадите в живота, използвайки костюмите, за да ги види в миналото (Уран в Телец, филтриран през асцендент в Скорпион). Така той можел да бъде индивидуалист, но не самотник. Можел да изолира индивидуалистичната природа на човека, без да отделя човечеството от неговия източник.

Плутон в Телец и Юпитер (ретрограден) в Риби1 (Юпитер в Риби, ретрограден е един от показателите за художествен талант, като отзвук от минало въплъщение.) дават на Рембранд сила, размах и разбиране, което намираме в неговите работи. Вместо да използва това разположение като средство за собствено възвеличаване (негативна употреба на асцендента в Скорпион), той никога не забравил своята отдаденост на единствения си син (Меркурий в Рак в единайсети дом), никога не пренебрегнал старите, изоставените и бедните (Сатурн в Козирог, ретрограден), които рисувал през целия си живот, и никога не пренебрегнал учениците, с които се стремял да сподели своя дар (Венера в Близнаци в седми дом).

Без да се интересува от загубата или победата, използвайки действието на асцендента в Скорпион като филтър за останалата част от картата, Рембранд водил един успешен живот, цялостен на много нива. Той сътворил едно наследство (Скорпион управлява естествения си осми дом) на вечната човешка борба. Той ни показва какъв е бил животът, какъв е и какъв ще бъде винаги. Сред борбите и човешкото страдание той ни показва, че най-голямата красота в човешката душа никога не се губи.

Папка: Статии | Добавил: Пим (01.02.2009)
Разгледан: 1941
Коментари: 0
Само за регистрирани.
[ Регистрация | Вход ]


Контакт          44.213.75.78