Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог, Уолш      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Бутон за дарения чрез PayPal



Лунни Възли
Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Ченълинги
Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
The Arcturians
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Таро
Отзиви


00:08
20.04.2024
Събота
3.149.243.32


Онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0


 Пими ® » Читалня » Кармична Астрология


Разговори с Луцифер [66] Статии [201]
Матрицата 5 [55] Нумерология [28]
Астрология [31] Великият преход [110]
Кармична Астрология [13] Енергиен Вампиризъм [19]
Пламъци Близнаци [13] Карма и Подсъзнание [30]
Любовна тактика [13] Петър Дънов [4]
Джасмухин [8] Ангели и Архангели [15]
Дийпак Чопра [7] Сал Ракели [24]
Барбара Марчиняк [22] Екхарт Толе [9]
Учението на Абрахам [8] Пътят на душите [6]


Живот под кармичен закон

В своята книга "Казано от Йогананда", великият мистик обяснява прераждането и кармата с тези думи:

"Учителю, аз съзнавам само сегашния си живот. Защо нямам съзнателни спомени от предишни въплъщения и никакви по-нататъшни знания за бъдещето съществуване", попитал един ученик.

Учителят отговорил: "Животът е като огромна верига в божествения океан. Когато част от веригата е издърпана над водите, ти виждаш само тази малка част. Началото и краят са скрити. В това въплъщение ти виждаш само една брънка от веригата на живота - миналото и бъдещето, макар и невидими, остават в дълбините на божественото. Бог разкрива своите тайни само на тези, които са в хармония с него.

Въпреки че повечето от нас нямат съзнателен спомен от минали животи, ние не само изживяваме последствията от всичко, което сме причинили в тях, но и самите причини са тези, които правят така, че да се раждаме неравни!

Не трябва да объркваме вярата, че "всички хора са създадени равни” с мисълта, че "всички хора се раждат равни". Знаем, че дете, което се ражда с вроден дефект, не може да очаква същия начин на живот или същите възможности като едно нормално дете. Дете, родено в гето, не може да очаква същите преживявания като дете, родено в имение. Докато ние знаем със сигурност, че схващането "всички хора са създадени равни" е вярно дотолкова, що се отнася до човека като духовна същност в неговото оригинално сътворение, то това, което той прави с това равенство оттук нататък, придвижвайки се от живот в живот е напълно негов собствен избор и свободна воля. Естествено, това което той прави ще определи нивата, които душата му достига.

Два различни индивида се изправят срещу едни и същи събития или обстоятелства като се държат различно; единият избягва от събитието, а другият се справя с това и така се издига до своите най-високи кармични способности. Първият индивид трябва да повтори събитието отново и отново, докато вторият индивид е готов да премине към новите уроци. С течение на дните, които преминават в месеци, години и животи, вторият индивид ще се издигне до по-високите нива на своята карма по-бързо, докато първият индивид би могъл много лесно да се заеме все пак с основните, първични кармични уроци за вечността на живота.

Представи си, че си ученик в клас от самото начало на срока. Всички деца започват с нови книги, нови дрехи, подострени моливи и нови кутии за храна. Те влизат в клас привидно еднакви; Всеки от тях излиза от последния учебен час на годината различен. За няколко седмици някои ученици ще са разкъсали учебниците си, ще са изгубили кутиите си за храна и няма да са написали домашните си, докато други ще бъдат ангажирани с извънучебни проекти, конто ще им донесат по-високи оценки и изключително много знания и израстване но време на училищното обучение. Когато, годината свърши, същата история се повтаря. Защото учениците не са еднакви в началото и са още по-малко еднакви в края. Учителят, който гледа обективно на класа, може да види различните нива, които всеки ученик достига. Започването на учебната година е много подобно на началото на живота; винаги неравни на старта и винаги заредени с различно бъдеще за всеки отделен индивид.

Това, което е добро за гъската, не винаги е добро за гъсока. Докато твоите очи бродят по зелените площи на съседския двор. Бог се усмихва и казва:

„Не, аз имам нещо по-добро за теб, въпреки че ти няма да го откриеш, ако се опитваш да усъвършенстваш уроците на своя съсед".

Въпреки че ние всички живеем под един и същ кармичен закон, всеки от нас е застанал на различно стъпало от стълбата на съвършенството. Всяка стъпка е различна фаза на растежа, най-важната от които е тази, която ще предприемем. Но винаги това ще бъде във връзка с всички стъпки, които вече сме предприели, за да стигнем нивото, на което сме в момента. Всяка от стъпките за нас е минало въплъщение и във всеки живот се убеждаваме, че всички съставни части на стълбата зад нас са стабилни. По-опасно е да се изкачваме по разклатена стълба, отколкото да се борим на по-ниските стъпала, докато ги стабилизираме.


Папка: Кармична Астрология | Посещения: 4779 | Ченълинги
Контакт          3.149.243.32